
Programy dotacyjne Ministra Edukacji na 2025 rok
Więcej informacji o programie "Odkrywcy"
Program „Odkrywcy” – nowoczesne podejście do edukacji
Ministerstwo Edukacji uruchamia program „Odkrywcy”, którego celem jest wzbogacenie systemu oświaty poprzez innowacyjne metody nauczania i wykorzystanie nowoczesnych technologii. Inicjatywa ta ma pobudzać ciekawość i wyobraźnię uczniów, jednocześnie popularyzując naukę wśród dzieci i młodzieży.
Program kładzie szczególny nacisk na rozwój kreatywności i innowacyjności, wspierając tworzenie interaktywnych pomocy dydaktycznych oraz nowoczesnych materiałów edukacyjnych. W jego ramach przewidziano organizację zajęć pozalekcyjnych, warsztatów naukowych, konkursów, wystaw oraz wydarzeń popularyzujących naukę. Dodatkowo, projekt zakłada tworzenie przestrzeni do eksperymentowania w różnych dziedzinach wiedzy, umożliwiając uczniom praktyczne odkrywanie nowych obszarów nauki.
Wnioski składa się za pośrednictwem systemu teleinformatycznego udostępnionego przez Ministra na stronie www.programyedukacyjne.men.gov.pl
SZCZEGÓŁY OFERTY EMPIRIUSZ 2.0
W ramach oferty Nowej Ery proponujemy rozwijanie kompetencji przyszłości u dzieci i młodzieży z wykorzystaniem technologii VR.
Empiriusz 2.0 to zaawansowany system edukacyjny oparty na technologii wirtualnej rzeczywistości (VR), zaprojektowany z myślą o nowoczesnym nauczaniu przedmiotów z obszaru STEM takich jak chemia, matematyka, biologia, w szkole podstawowej oraz ponadpodstawowej.
Empiriusz 2.0:
- Został zaprojektowany specjalnie do pracy w polskiej szkole
- Wspomaga nauczyciela podczas lekcji
- Przyspiesza, ułatwia i uatrakcyjnia proces nauczania
- Przekazuje treści zgodne z podstawą programową
- Wspiera rozwój kompetencji społecznych
Dzięki Empiriuszowi 2.0, uczniowie mogą przenieść się do interaktywnego, trójwymiarowego, nadzorowanego przez nauczyciela środowiska, które umożliwia im bezpośrednie doświadczenie i eksplorację różnorodnych zjawisk i procesów.
Co wchodzi w skład oferty:
- profesjonalne, bezprzewodowe gogle VR – gwarantujące doskonałą jakość obrazu i pełną swobodę ruchu
- precyzyjne kontrolery VR – umożliwiające naturalne odzwierciedlenie ruchów rąk w wirtualnej rzeczywistości
- praktyczne i wygodne opakowanie – zawiera dedykowaną ładowarkę do gogli i kontrolerów , zapewniającą wygodne i szybkie ładowanie
- dostęp do polskiej platformy edukacyjnej VR – z szeroką gamą aplikacji dydaktycznych stworzonych z myślą o wszechstronnym rozwoju uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
- karty laboratoryjne i karty pracy – idealne do nauki chemii, matematyki oraz biologii, dostosowane do każdego doświadczenia i każdej lekcji
- scenariusze lekcji VR – pełne inspiracji i pomysłów na niezapomniane zajęcia, które zaangażują uczniów jak nigdy dotąd.
Zapewniamy obudowę metodyczną oraz szkolenia dla nauczycieli i serwis techniczny po zakupie sprzętu.
KALKULACJA ZAKUPU
| VR EDU Start 1 pracownia VR |
VR EDU Dual 2 pracownie VR |
VR EDU Max 3 pracowanie VR |
|
|
Gogle VR
|
3 SZT. | 6 SZT. | 9 SZT. |
Platforma VR z aplikacjami: |
1 | 3 | 3 |
|
✓ | ✓ | ✓ |
|
✓ | ✓ | ✓ |
|
✓ | ✓ | ✓ |
|
✓ | ✓ | ✓ |
|
✓ | ✓ | ✓ |
Czas trwania dostępu do platformy VR |
3 lata | 3 lata | 3 lata |
Monitor Samsung Flip - 65 cali
|
1 SZT. | 2 SZT. | 3 SZT. |
| Cena brutto | 47 190 zł | 103 280 zł | 141 570 zł |









