Javascript is required
Przejdź do treści głównej
header image

Wirtualne Laboratorium Empiriusz

Webinaria

Obejrzyj webinaria



Empiriusz na lekcjach matematyki. Aplikacja Geometria przestrzenna – stereometria

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego tradycyjne metody nauczania nie zawsze są wystarczająco skuteczne? Współczesny uczeń coraz częściej nudzi się na lekcjach, ma problem z utrzymaniem uwagi, zapamiętywaniem informacji. Naturalnym środowiskiem dla młodzieży jest świat gier, kultura obrazkowa. Jak w ten trend wpisuje się wirtualna rzeczywistość, jak może wspomóc nauczyciela w prowadzeniu lekcji matematyki?

Dlaczego warto wprowadzić do szkoły wirtualną rzeczywistość?  Aplikacja Geometria przestrzenna – stereometria, jak ją wykorzystać podczas lekcji matematyki? Jak przeprowadzić lekcję z Empiriuszem w 20-30 osobowej klasie? Na te i inne pytanie znajdziesz odpowiedź w poniższym webinarium. Dowiedz  się, jak wirtualna rzeczywistość może przekształcić sposób, w jaki uczniowie postrzegają i przyswajają wiedzę dotyczącą geometrii przestrzennej. Wprowadź nowoczesne metody nauczania do swojej szkoły i ucz z pasją!

  • Anita Wrzeszcz

    Anita Wrzeszcz

    nauczyciel matematyki z dwudziestoczteroletnim doświadczeniem

Empiriusz na lekcjach biologii. Wirtualny atlas anatomiczny

Zauważyłeś już, że klasyczne metody nauczania nie zawsze przynoszą oczekiwane rezultaty? Obecnie uczniowie coraz częściej tracą zainteresowanie lekcjami, mają problem z utrzymaniem uwagi i zapamiętywaniem informacji. Młodzież naturalnie identyfikuje się ze światem gier i kulturą wizualną. Jak wirtualna rzeczywistość wpisuje się w ten nurt i w jaki sposób może wspomagać nauczycieli w prowadzeniu lekcji biologii? Co sprawia, że wprowadzenie wirtualnej rzeczywistości do szkoły jest wartościowe?

Jak skorzystać z wirtualnego atlasu anatomicznego podczas lekcji biologii? Jak sprawnie zorganizować lekcję z Empiriuszem w dużej klasie?  Znajdź inspirację w fascynujących zasobach dostępnych w Wirtualnym atlasa anatomicznym. Obejrzyj webinarium, aby odkryć, w jaki sposób wirtualna rzeczywistość może rewolucjonizować sposób, w jaki uczniowie przyswajają wiedzę na temat anatomii człowieka. Przenieś tradycyjne metody nauczania na wyższy poziom i ucz z pasją! 

  • Anna Helmin

    Anna Helmin

    nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu maturalnego z biologii

Najnowsze trendy w edtech, czyli edukacji technologicznej

Jako dorośli mamy świadomość, że nowe technologie są magnesem. Wiemy również, że jesteśmy odpowiedzialni za pokazanie młodym ludziom w jaki sposób mądrze i bezpiecznie wykorzystywać technologie. Jak są najnowsze trendy edtech? Jak bezpiecznie korzystać z nowoczesnych technologii? Jaki są korzyści dla uczniów, nauczycieli i szkoły? Zapraszamy do obejrzenia webinarium!

  • Marcin Sołodki

    Marcin Sołodki

    Pedagog zdolności, certyfikowany trener, ekspert edtech

Wykorzystanie technologii VR na lekcji chemii

Czym jest VR (wirtualna rzeczywistość)? Jak wprowadzać elementy VR, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał podczas lekcji? W jaki sposób wpleść nowoczesną technologię w codzienną pracę nauczyciela? Rola nauczyciela podczas lekcji z wykorzystaniem VR. Motywowanie uczniów poprzez zaproszenie do świata nowoczesnych technologii. Podczas spotkania prezentujemy doświadczenie przeprowadzone w wirtualnym laboratorium.
  • Popularyzator nauki, specjalistka w obszarze edukacji online

Nowe technologie w edukacji. Must have!

Zapraszamy do obejrzenia prelekcji nt. wykorzystania technologii VR w edukacji. Prelekcję prowadzi Marcin Sołodki: pedagog zdolności, certyfikowany trener, ekspert edtech. Autor znanych w Polsce projektów e-learningowych dla dzieci, m.in. Sieciaki.pl oraz platform do zdalnej edukacji. 

Czy nowa technologia nam zagraża? Jakie są najnowsze trendy edtech? Jakie korzyści dla nauczycieli i uczniów niesie wykorzystanie technologii VR w szkole? Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedzi w poniższym wideo.

  • Marcin Sołodki

    Marcin Sołodki

    Pedagog zdolności, certyfikowany trener, ekspert edtech

Uczenie przez doświadczenie: wirtualna rzeczywistość w nauczaniu chemii

Wirtualna rzeczywistość (VR) daje niesamowitą możliwość doświadczania złożoności świata. W wielu dziedzinach nauki dzięki VR możliwe jest bezpieczne przeprowadzanie skomplikowanych doświadczeń, zabiegów, symulacji. Nic dziwnego, że te nowoczesne metody edukowania wchodzą do szkół – także do pracowni chemicznej! Sprawdź, jak działa Wirtualne Laboratorium Empiriusz.

  • Patrycja Ściślewska

    Patrycja Ściślewska

    Redaktor chemii