![](https://cms.nowaera.pl/data/scalex/1200/c6/a7/724f382462eda76d12237b9dd5b8f209c6a7304ae2aa723e04b2b094d60d976a.jpg.webp)
Jak pomĆ³c uczniom osiÄ gnÄ Ä āsukces maturalnyā - czy opublikowanie przez CKE raportu z tegorocznej matury z matematyki winno wpÅynÄ Ä na zmianÄ stylu naszej pracy?
Plan spotkania:
Ostatnie, āpopandemiczneā matury z matematyki sÄ inne. I nie jest to tylko wynik wprowadzenia tzw. wymagaÅ egzaminacyjnych i ograniczenia listy zagadnieÅ, ktĆ³re mogÄ byÄ sprawdzane na egzaminie maturalnym. To także zmiana pewnej filozofii w konstruowaniu zadaÅ, ktĆ³re wydajÄ siÄ Åatwiejsze dla wiÄkszej liczby zdajÄ cych.Ā W trakcie spotkania sprĆ³bujÄ podzieliÄ siÄ z PaÅstwem kilkoma refleksjami, ktĆ³re mogÄ pomĆ³c odpowiedzieÄ na pytanie:Ā Jak raport z matury i prezentowane tam dane mogÄ wpÅynÄ Ä na naszÄ pracÄ na kilka miesiÄcy przed maturÄ ?
O prowadzÄ
cym:
Jacek CzÅapiÅskiĀ ā nauczyciel matematyki w ÅĆ³dzkich liceach ogĆ³lnoksztaÅcÄ cych; konsultant w ÅĆ³dzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅcenia Praktycznego. W pierwszych latach tworzenia siÄ systemu egzaminĆ³w zewnÄtrznych ekspert w ÅĆ³dzkiej OkrÄgowej Komisji Egzaminacyjnej. Egzaminator i przewodniczÄ cy zespoÅĆ³w egzaminatorĆ³w. Edukator i autor programĆ³w szkoleÅ doskonalÄ cych dla egzaminatorĆ³w egzaminu maturalnego z matematyki. WspĆ³Åautor publikacji metodycznych i zbiorĆ³w zadaÅ.