Informatyka, klasa 3

Informatyka, klasa 3

Zeszyt ćwiczeń

Autorzy: Michał Kęska

„Informatyka" do klasy 3, dostępna także jako aplikacja online, gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe pomagają zdobyć wprawę w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word) oraz uczą rozwiązywania problemów. Liczne gry rozwijają kreatywne myślenie oraz wspierają pracę zespołową.

Informatyka:

  • Rozwija spostrzegawczość, szybkość i refleks, kształtując umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą programów komputerowych.
  • Ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Paint, PowerPoint)dzięki zrozumiałym – krok po kroku – opisom oraz licznym zdjęciom i zrzutom ekranowym.
  • Uczy programowania poprzez zabawę – gry zawarte na płycie/w aplikacji intuicyjnie rozwijają umiejętność kodowania, logicznego myślenia i dążenia do celu, kształtują cierpliwość i myślenie przyczynowo-skutkowe.
  • Rozwija umiejętność myślenia algorytmicznego z wykorzystaniem programu Scratch.
  • Aplikacja skorelowana z zeszytem ćwiczeń pozwala na samodzielną pracę dzięki poleceniom w formie tekstu czytanego przez lektora oraz różnorodnym feedbackom na każdym etapie gry i rozwiązywania zadania. 
Strefa narzędzi
Strefa wiedzy
Strefa rozwoju

Zobacz także